woensdag 12 maart 2014

Review: Essence Colour Flash mascara ♥

Jaajaaa een kleur mascara ? Dat is precies wat ik vandaag ga proberen ik hoop eerlijk gezegd dat de essence mascaraReview: Essence Colour Flash mascara fijn is maar dat gaan we zien


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
De Colour Flash volume mascara’s maken halverwege deze maand hun entree. Er zullen in totaal vijf kleuren verkrijgbaar zijn, dit zijn 01 miss early-greenbirdy en 02 miss sue blue. De andere kleuren ben ik nog niet tegengekomen, maar lijken mij ook zeker leuk: roze, paars en turquoise!
De hulzen vind ik helemaal passen bij het product, gekleurde mascara, gekleurde huls. In de kleur van de mascara zelf, wel zo handig.
De Colour Flash volume mascara’s maken halverwege deze maand hun entree. Er zullen in totaal vijf kleuren verkrijgbaar zijn, dit zijn 01 miss early-greenbirdy en 02 miss sue blue. De andere kleuren ben ik nog niet tegengekomen, maar lijken mij ook zeker leuk: roze, paars en turquoise!
De hulzen vind ik helemaal passen bij het product, gekleurde mascara, gekleurde huls. In de kleur van de mascara zelf, wel zo handig.
Voor gekleurde ‘highlights’ op je wimpers, aha. Weet je, ik lees dit pas tijdens het schrijven van het artikel en het verklaart de werking van de mascara een beetje. Je kunt het ook in je haar gebruiken. Zelf heb ik het niet geprobeerd, mijn haar heeft zijn rust nodig na de mislukte verfpogingen van de afgelopen weken.
De applicators zien er normaal uit, op die felle kleuren na dan! Gewone haartjes en een normale vorm en grootte. Zulke borsteltjes vind ik vaak goed werken. Ik zie het liefst kunststof stekeltjes, maar deze komen op de tweede plaats.
Mascaraloze wimpers, kort en vrij licht.
01 miss early-greenbirdy, mijn wimpers worden er opvallend groen door, ze zitten niet op hun mooist, maar ik vind dit resultaat best oké.
02 miss sue blue, blauwe wimpers, die een beetje rommelig zitten. Het had wel iets netter gemogen. Nu heb ik ze voor deze foto’s over mijn hele wimpers aangebracht. Ik denk dat dat niet het mooiste resultaat oplevert, op de huls staat al voor gekleurde ‘highlights’. Het zal vast beter uitzien als je eerste een zwarte mascara opdoet en vervolgens kleuraccenten aanbrengt met de Essence Colour Flash mascara’s. Hoe ik dat leuk in een complete ooglook kan verwerken weet ik nog niet, wel ben ik nieuwsgierig geworden naar de andere kleuren, vooral roze lijkt mij wel grappig.
De Essence Colour Flash volume mascara’s horen bij het vernieuwde assortiment, dat zal deze maand hier in Nederland verschijnen en is al in Duitsland verkrijgbaar. De Colour Flash mascara’s kosten €2,99 per stuk.
                                                 Wat vind jij van gekleurde mascara?
 

                                                                      Groetjes Donna (11)




 

https://www.facebook.com/donna.kip http://instagram.com/donna_kip