woensdag 26 maart 2014

Babylips ♥

OMG ze zijn in de winkel . Ik ben wat aan de late kant met de babylips . Ik zag de review van Vera camila en zij zei dat de roze variant het best
verkocht was dus ik renend naar de DA om de roze variant op te halen en ja hoor ik heb hem jammer genoeg heb ik er niet meer mee genomen maar ik review en dan wel een en dat is Pink Punch 

De verpakking



Ik vind de verpakking erg leuk vooral de kleuren


bij elkaar . Echt heel vrolijk . De tekst vind ik ook echt heel gaaf BABYLIPS klinkt zo leuk en bijzonder dan denk je gelijk huh babylips ? ik zeg kopen ;)










De pigements

Wauw best mooi het lijkt wel een lipgloss of zo iets echt wauw mooi ik was helemaal verbaasd !
















Het aanbrengen ging heel fijn het voelde heel fijn en gladjes .... ♥













OMG ! Het lijkt wel een lipstick wauw wat mooi en dit na 1 laagje

















Mmm het voelt echt als baby 'billetjes' Haha ! het is echt zo het voelt heel zacht















____________________________________________________________________________

Ik ben super tevreden over de babylips ( PINK PUNCH ) het voelt echt heel zacht naar ongeveer 5 min . Maar ik moet wel zeggen dat de kleur er na een tijdje af is :( , maar je voelt nog wel je fijne lippen super fijn  dit product ! Hij is nu 3,- van maybelline new york



                                           Welke kleur jij jouw lieveling van de babylips ?




                                                        Groetjes Donna (11)






http://instagram.com/donna_kiphttps://www.facebook.com/donna.kip