woensdag 2 april 2014

MUA naar Nederland?

Het super mooie Engelse budget merk MUA word vanaf April/Mei te koop bij Kruidvat gelanceerd . Mua is een heel mooi betaalbaar budget merk en staat vooral bekend om de paletten . Het merk ziet ongeveer van 1/8 euro met de make-up . De lijst waar Mua
word verkocht

Schermafbeelding 2014-03-28 om 12.22.17

Mua word mij 71 finalen verkocht jammer genoeg niet in mijn finaal maar waarschijnlijk word er nog een keer een review over te zien en te lezen .  Ik weet zeker dat iedereen fan van dit merk word het is een super merk hier wat foto's met het assortiment

























Dit was het artikeltje van het Mua make-up ik hoop dat jullie het leuk vinden dat Mua nu in Nederland word verkocht ik kan me nu al niet inhouden .










                                               Wat is jouw favoriete Mua product ?





                                                             Groetjes Donna (11)

http://instagram.com/donna_kiphttps://www.facebook.com/donna.kip