zondag 13 april 2014

DIY je eigen scrub maken

Ik hou heel erg van scrub voor lekker onder de douche of in bad . Maar ja.... Dat kost geld ! Maar vandaag wil ik jullie laten zien hoe je het zelf heel gemakkelijk kan maken met eigen huishoudelijke spullen ik bedoel daar mee dat je spullen nodig hebt wat iedereen wel in huis heeft . Zoals : Suiker en olijfolie pak niet de duurste olijfolie maar gewoon een goedkope . Ik gebruik een van Lavilla een goedkope olijfolie . En een normale suiker van Giro

(alle foto's zelf gemaakt en natuurlijk de tekst )

Wat heb je allemaal nodig ? olijfolie , een schaaltje , lepeltje (eventueel 2 voor het roeren ) en suiker





Stap 1: Pak een schaaltje en doe er een beetje olijfolie in (2 hele lepels ) ik doe het er gewoon in maar je kan het ook doen met een lepel






Stap 2 : Voeg er een beetje suiker bij en laat dat ongeveer 1 min staan zo dat het er helemaal in kan trekken






Stap 3 : Als de 1 min voorbij is pak je een lepeltje en roer je het door elkaar en tadaaaaa ! je eigen zelf gemaakte scrub super fijn en handig om even snel te maken

 
 
 
 
Groetjes Donna (11)
 
(Een extra artikel deze week )
 
 
https://www.facebook.com/donna.kiphttps://www.facebook.com/donna.kip