maandag 14 april 2014

Bruidskapsels voor allerlei haar ♥



Natuurlijk je wacht er al jaren op ..... Maar dan het haar oh no ! Ik ben zelf nog lang niet getrouwd ik bedoel ik ben 11 , maar ik ga jouw helpen met het zoeken naar het perfecte haar . Want ja een simpele staart / knot ga je niet maken voor het trouwen . Af en toe denk ik wel eens iedereen doet een knot of hun haar om hoog . Ik snap het wel maar het is zo geweest er moet iets nieuws voor terug komen . Daarom dit artikel ik hoop echt dat ik vrouwen hier gemakkelijk mee kan helpen en dan zeg ik lets go !
                                                   

1 haar met pony :
 
2 bruin haar :



 
 
3 blond haar :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 oranje/rood  haar :


5 kort haar (hier zitten geen stappen bij )








(ik doe nu elke maandag ook een artikel erbij ;) )