zondag 9 maart 2014

Wat komt helemaal in dit jaar ?








Hee ! dit is de eerste keer dat ik schrijf daarom kan er af en toe een spel fout in zitten ik hoop dat jullie dat wel snappen. Maar goed daar gaan we het niet over hebben we gaan het namelijk hebben over wat helemaal in komt !
Je hoeft natuurlijk niet te denken oh nu moet ik dat en dat dragen want  je eigen  kleding smaak  is mooi zoals jij dat vind , maar toch wou ik het jullie er over hebben want eigenlijk weet ik het zelf ook niet helemaal ! Maar goed laten we aar snel beginnen .


_________________________________________________________________________________

Wat misschien wel het meest in wordt is bloemetjes print!

Dit is een voorbeeld alles is hier bloemetjes bloemetjes en nog eens bloemetjes !
Eerlijk gezegd vind ik deze trend super leuk ! Want ik hou echt van die bloemetjes print .Bij deze foto is bijvoorbeeld de laatste of de eerste misschien wat over derven om gewoon naar school of werk te dragen maar de 2e en de 3e outfits vind ik echt super . TIP : Bloemetjes print NOOIT combineren met een andere drukken  print  want dat maakt het misschien to match !

 
______________________________________________________________________________
 
Bij de volgende trend heb ik er al 2 ! Ik hou zo van die rokjes nou eigenlijk moet ik skater skirt zeggen! Maar ze zijn zo leuk . Ik moet wel zeggen als je een short of nooit rokjes , jurkjes draagt dan zou ik die gene er niet in zien het namelijk wel echt meisje meisje ......
Het is namelijk een rokje met een heel leuk effect ik kan het niet zo goed uit leggen maar ik ben er wel echt fan van ! Je kan het dan ook in de winter of in de zomer dragen ! Zoals je ziet bij deze 2 foto"s de 1e is heel erg zomers maar de 2e kan je makkelijk in de winter dragen !
 
 
___________________________________________________________________________________
 
En ja de trend die vorig jaar ook al in was is natuurlijk de NEON trend ik ben hier zelf aardig fan van , maar ik had niet gedacht dat het weer in zou komen ! Maar goed het komt dus wel weer in !  Hier een paar voorbeelden : neon tshirt
 
__________________________________________________________________________________
 
De volgende...... ik ben hier heel erg fan van maar ik dacht echt niet dat het in zou komen maar goed de peter pan kraagjes en de gewone kraagjes ik dacht eerst altijd wat is nou eigenlijk het verschil maar ik weet het ! kijk maar :
 
 
Gewoon kraagje :                                                                        Peter pan kraagje : 
 
 

Ik vind deze echt heel cute !
deze is denk ik misschien iets stoerder maar ik vind hem als nog leuk

_______________________________________________________________________________
De volgende is BIKER BOOTS ! ik hou hier zelf echt van mij staat het niet maar mij anderen vind ik het echt heel leuk staan zo ziet het er uit :

Ik denk dat ik de 4e het mist leuk vind ik hou namelijk niet zo van doodskopen maar dat staat mij ook  niet ik hou meer van de 2e stiekem wil ik hem wel alleen wordt het lente dus ga ik nu liever voor all stars ! TIP: Denk goed na als je Supertrash schoenen wilt die gaan namelijk heel snel kapot en zijn ook heel koud brrr
____________________________________________________________________________________
De laatste alweer is een Slim fit broek ik was onder tussen even een kop thee aan het halen en vroeg mijn moeder mam... want is nou meer in en mijn moeder zij slim fit broeken ik waaatt? Ik had het nog nooit van gehoord ik keek een beetje rond en keek op goolge op een geven moment dacht ik ja wat is hier nou anders aan dan een normale broek maar toen kwam ik er achter ! Bij sommige delen op de broek is het lichter dan andere normale delen van de broek . Ik denk dat je het niet snapt maar ik zou wel even wat voor beelden laten zien
_____________________________________________________________________________
 
En dit was het al weer ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat een leuke reactie achter .
 
 
 
Welke trend vind jij het leukst ?
Groetjes Donna