woensdag 19 maart 2014

Wat is een bb cream ?

Wat is BB-cream?
BB-cream staat voor Blemish Balm Cream en komt oorspronkelijk uit Duitsland. Daar werd het in eerste instantie ontwikkeld voor patiënten die een laseroperatie hadden ondergaan. De crème herstelde de huid na de behandeling en zorgde ervoor dat de roodheid verdween.
Nadat de Koreanen het middel ook ontdekten, ontstond er een ware rage in Aziatische landen. Een aantal merken ontwikkelden hun eigen BB cream voor de particuliere markt en een enorme hype was ontstaan.


Waarom heb je het nodig?
BB-cream kun je zien als een soort foundation, die tevens beschermt tegen de zon, de huid hydrateert, de huid herstelt, oneffenheden camoufleert en er voor zorgt dat je er stralend uitziet. In plaats van dagcrème, foundation en poeder kun je dus ook gewoon BB-cream gebruiken, waardoor je huid er niet alleen mooi uitziet, maar ook nog gevoed wordt




Welke merken hebben er allemaal al bb cream ?


Essence bb cream korte review :

Jep hij is zeker oranje. Dat vind ik wel heel erg jammer.  Ook voelt de BB Cream niet echt fijn aan. Hij smeert heel erg moeilijk uit.


L'Oréal Paris Youth Code Luminizer BB Cream - Korte review :
De textuur van de L'Oréal Paris Youth Code Lumizer BB cream is licht, trekt snel in en laat geen plakkerig laagje achter. In de ochtend gebruik ik een dagcreme met daarin een goede zonnefactor, daarna breng ik de Youth Code Lumizer BB Cream aan. De creme lijkt vrij dekkend als hij net uit de tube komt, maar zodra je begint te smeren laat deze BB cream een subtiele kleur en glans achter.

Maybelline Dream Fresh BB Cream korte review :

Light & Medium
Zonder concealer zie je een lichte blauwe waas onder mijn ogen. Wat een verschil met de foto rechts, waar ik de BB Cream aangebracht heb! Mijn teint is egaler en frisser, mijn huid ziet er meteen een stuk mooier uit. En dat terwijl je nog wel gewoon mijn sproetjes kunt zien, dus effect blijft ook natuurlijk! Je voelt de BB cream trouwens totaal niet zitten op je huid, heel fijn. Ja, de Maybelline Dream Fresh BB Cream maakt wat mij betreft al z'n beloften en hoge verwachtingen waar!'


Garnier BB cream miracle skin perfector vette huid korte review :
Het resultaat is een mooie natuurlijke, gladde huid met een gezonde glans, die niet teveel is. De huid voelt na het aanbrengen totaal niet vettig of plakkerig aan en ook gedurende de dag verandert dat niet. Qua houdbaarheid gedurende de dag bevalt deze versie van de Garnier BB cream echt heel goed, op mijn droge huid doet deze BB cream het meer dan uitstekend. Ook nu heb ik er weer voor gekozen een moisturizer onder de BB cream aan te brengen, dat voelt toch beter. 










                                          Dit was de artikel ik hoop dat jullie er wat aan hadden




                                                      Wat is jouw favo bb cream ?

                                                        Groetjes Donna (11)


 
 
 
http://instagram.com/donna_kiphttps://www.facebook.com/donna.kip