woensdag 14 mei 2014

cut out boots

 
Foto
 
 
 
Het is niet iets nieuws, maar wel iets wat ik de laatste tijd steeds meer ben gaan waarderen: cut out boots. Eerst leken ze mij heel erg onhandig, want ze zijn open en dat is koud en wat moet je daar dan bij dragen. Een paar vriendinnen van mij hebben ze een tijd geleden gekocht en ik vond ze heel leuk staan, maar het leek mij niet iets wat ik snel zou dragen. Maar ik zie er steeds vaker leuke outfits mee en ik begin ze steeds leuker te vinden. Op het internet heb ik inspiratie gevonden om deze schoenen te dragen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet elk paar even leuk vind. Ik heb een heel leuk paar bij de sacha gezien, die nu toevallig ook nog in de uitverkoop zijn. Alleen zijn ze nog wel 80 euro, dus daar moet ik even over nadenken. Ik vind het leuke aan deze schoenen dat je heel veel modellen hebt. Je hebt hele stoere, met grote zolen en veel gespen, maar ook weer hele simpele modellen.
Het zijn eigenlijk gewoon laarsjes met riempjes waarbij er een stuk 'uit is het laarsje is gesneden'. Ik vind de simpele variant het leukst. Het lijkt mij heel tof om ze te dragen bij een skinny jeans, een maxi skirt of een jurkje. Omdat ze zwart zijn zijn ze een stuk makkelijk te combineren. Ik vraag mij wel af of ze in de zomer te warm zijn. Op de derde foto wordt er een soort kanten sokje in de schoenen gedragen, dat vind ik er echt lief uitzien, terwijl het model van het laarsje best stoer is. Er bestaan ook modellen waarbij er meer gespen op de laarsjes zitten en waarbij de zool heel grof is. Ik vind het vaak heel gaaf staan, maar ik denk dat ze mij niet leuk zullen staan. Maar mijn gedachtes veranderen heel erg snel en dan wil ik ze misschien binnenkort opeens gaan kopen. Dat is ook de reden dat ik niet gelijk laarsjes van 80 euro wil kopen omdat ik zo snel van gedachtes verander. Maar ik vind ze echt zo tof!
Foto
Foto
Foto
Foto
                                      Wat vinden jullie van deze laarsjes? Zouden jullie ze zelf dragen