vrijdag 9 mei 2014

Tag : Oh crêpe !






Ik dacht laat ik eens een tag bedenken . Nou dat is gelukt zoals je kan zien . Het zijn 10  vragen over van alles . Natuurlijk staat deze tag vrij om hem te delen voor je blog of YouTube kanaal .Dus lets go


1: Welk land zou je kiezen  als je een reis mag boeken voor 3 weken (gratis)

Antwoord : Eumm ik denk toch echt New york het is zo mooie stad . Familie van mij woont er ook dus ja echt new york ! 

2 : Welk beauty product staat nu op je wishlist? 

Antwoord : Ik heb 2 producten die ik op dit moment heel graag wil en dat zijn de naked 3 en w7 in the buff palletjes  

3 : Strand of Meer ? 

Antwoord : Meer ! 

4 : favoriete zonnebril ? 

Antwoord : Micheal kors 

5 : in de winter muts of sjaal ? 

Antwoord : Nou eigelijk draag ik vaker een sjaal maar in de winter echt allebei 

6 :  Als je bad hair day hebt wat doe je dan met je haar?

Antwoord : In een staart lekker uit mijn gezicht en veel haar lak

7 : Favoriete acteur ?

Antwoord : James Bont !

8 : Favoriete actrice :

Antwoord : Eumm moeilijk Selena Gomez en Kirsten steward

9 : Favoriete lipgloss?

Antwoord : De stay lipgloss jammer genoeg zitten ze niet meer in het assortiment


10 : Favoriet mascara ?

Antwoord : Die van chanel is echt een favoriet maar als budget de Essence mascara multi action backest black