zaterdag 10 mei 2014

REVIEW : kiko lipstick 904



In Barcelona kon ik niet veel vinden . Toen we s' avonds laat nog even gingen rond kijken zag ik dat er een Kiko store was . Even voor de mensen die nog nooit naar Spanje zijn geweest de winkels tijden zijn heel anders s' ochtend zijn de winkels van volgens mij 10 tot 12 open en dan gaan de winkels pas weer om 4 tot 8 uur open  . Dus van daar s' avonds . Dus we liepen daar en in een keer KIKOOO gilde ik . En even voor de mensen dat gebeurde ook bij Sephora en Mac . Maar goed eenmaal bij Kiko zag ik hele leuke dingen maar ik mocht van me zelf niet veel kopen . Ik kwam de Kiko uit met 2 lipsticks waarvan de 2e voor een vriendinnetje was . Vandaag ga ik voor jullie de Kiko lipstick 904 reviewen (deze lipstick heeft geen naam )




De verpakking vind ik niet zo bijzonder . Maar de huls waar kiko ook op staat vind ik net een chanel lipstick dus dan vind ik het super . Allen ik denk dat kiko beter kan . Als ik kijk naar de andere lipsticks en de leuke verpakkingen .

(alle foto's gemaakt met s4 camera dus zelf gemaakt )


let niet op de nagellak
 
 
Ik koos voor de kleur 904 jammer genoeg hebben ze geen naam wat ik zelf heel erg jammer vind . Dat maakt het wel wat leuker . 
 
 
 

Let niet op de nagellak
 
 
 
Kijk hou mooie huls en verpakking eigenlijk . Zo mooi , ik koos trouwens ook voor een hele zomerse kleur . De mensen die er werken zijn echt heel aardig er vroeg daar een vrouw of ik voor donker of voor licht ging ik zij licht maar niet te licht (in het Engels ) En toen zij ze zomers ? Ja zij ik terug ze liet een paar kleuren zien en ik vond 904 echt het mooiste
 
 

 
Mooi he ? Er zitten hele kleine glitters in dat zie je het beste op de 2e foto . Maar niet zo heel goed omdat ze echt heel klein zijn .De kleur blijft trouwens ook echt heel lang zitten . Niet 24 uur maar zeker wel meer als 3 uur . Dus echt een aanrader ik heb geen spijt dat ik hem heb gekocht . Deze lipstick was $3,80 dus echt een koopje . Ik ben helemaal fan van Kiko geworden