maandag 12 mei 2014

Wat vind ik van de wereld





Natuurlijk is niet alles eerlijk ik hou dan ook niet van oneerlijkheid als iemand mij beschuldigd van iets wat ik niet gedaan dan ga ik daar op in maar er zijn ook kinderen die dat niet aan pakken dat heet pesten . Ik heb er zo hekel aan dat mensen de wereld oneerlijk verdelen . Ik bedoel we hebben maar 1 leven en dan gaan we dat verpesten is dat niet leuk! En als de gene die pest zou gepest worden dan zou die gene dat ook niet leuk vinden . En daarom wil ik jullie vandaag wat zelfvertrouwen/begin je blog . Ik ben een blog begonnen maar ik durfde het ook niet. Ik was bang om veel haat reacties te krijgen , maar ik ben zo blij dat ik het toch een blog ben begonnen .
Ik heb er zo veel plezier van ik kan niet meer stoppen om het te doen ik hou er zo van ! En jij ? Zit jij te twijfelen of je een blog begint ? Doe het net zoals ik geven door bijten en je bent er . Je krijgt er zo veel leuks voor terug dat je het echt kan ! En dan ook gratis op Blogger,123website,jouwweb . Het is super gemakkelijk om te doen . Ook kan je er voor kiezen om er een YouTube account bij te doen . Ik heb daar niet voor gekozen omdat ik vind dat het er dan drukker door word en ja ik heb ook school , huiswerk , leuke dingen en daar moet je je niet in vergissen . Ik wil later dat dit mijn baan word nou .. HOOP .  En zo heeft iedereen wel wat leuks over zich zelf . Kan je dat niet over je zelf vinden ? Dan ben je onzeker . Wil je meer artikels over onzekerheid ! Laat het achter in de reacties .



Groetjes Donna (11)