dinsdag 6 mei 2014

De band tussen mijn friend en ik + tips

Ja ook ik heb wel eens ruzie met mijn beste vriendin , en ook ik heb leuke tijden met mijn beste vriendin mee gemaakt . Ik vind het persoonlijk heel belangrijk dat jij en je friend/friends een goede band hebben . Natuurlijk hebben jullie wel een keer een meningsverschil maar zeg nou zelf dat hoort er toch helemaal bij . Ik en mijn friend hebben altijd heel veel lol en hebben
onze liefde voor mode , beauty en lifestyle . Ik kan heel gemakkelijk met haar opschieten en ik vertrouw haar . En ik denk dat dat het belangrijkst is bij vriendschap elkaar vertrouwen ! Want als ik een vriendin zo hebben die alles doorvertelt en om dingen moet lachen wat heel serieus is vind ik  heel slecht en is dat waarschijnlijk niet jouw beste vriendin . Beste vriendinnen steunen elkaar mij moeilijke delen van het leven en hebben lol in de leuke delen van het leven . Om het leuk te houden gaan we weleens een diy maken van YouTube of we gaan ons make-up en of nagellaken . Want zo als ik al zei hebben we een grote hobby voor beauty en fashion .
 en ook niet te vergeten logeren dat vinden we echt heel leuk .



Tips :

1. Ga samen naar de bioscoop naar een leuke actie film of juist naar een leuke Disney  film
2. Ga eens lekker wandelen dit doen ik en mijn friend ook echt heel vaak
3. Hou een leuke fotoshoot met zen 2en
4. Maak een blog aan of een YouTube kanaal gemakkelijk een blog maken ?
5. Ga samen op een sport
6. Oefen op leuke make-up looks
7. Ga samen shoppen
8. Maak een leuke tekening of iets van YouTube
9. Ga samen je kamer opruimen misschien denk je wel wat saai maar het is eigenlijk heel leuk
10. Elkaars haar doen
 



Ik hoop dat jullie wat tips en info hebben ontvangen en zo jullie band goed houden . Ik wens je heel veel plezier met zen 2en en dan zeg ik HAVE FUN ! Zonder fun in je leven kom je niet ver .